داری از این آدم ها؟🤔🥺

داری از این آدم ها؟🤔🥺
دیدگاه ها (۱۷)

بفرست براش یا تگش کن قول میدم خوشحال بشه:)🥺

لطفا بهم کمک کن،بفهم که حالم خوب نیست:))

توش بودی ایا؟من بهمنی ام(^-^)

بگید ببینم؟!🤔

اگه داری برای زنده موندن تلاش میکنی تو واقعا یه ادم شجاع هست...

اخه یکی نیست بگه بچه ی ادم مگه مرض داری اینا رو میبینییی

تبدیلم کردنن به این ادم ی ادم سرد با اطرافیانش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط