حاجی یا ما قدیمی‌ایم...

حاجی یا ما قدیمی‌ایم...
یا اینا امروزی‌ان..‌.
دیدگاه ها (۱۰)

ناموساً!؟

وقتی میری پیامای قدیمی با اکست رو می خونی...

هر وقت خواستی از چشم بیوفتی...

این ریمیکس حرف دل هممونه عجب ترکیبی شده...

حاجی فاز اینا رو نمی فهمم🙄😐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط