rezamohammad62 55478316

دیدگاه ها (۰)

مقصد جاییه که غم‌ ها نباشن :)

برای رسیدن به آرامش،گاهی باید کر بود،گاهی کور و گاهی لال

خدا از من و سازنده این ادیت نمیگذره میدونم

او او او او

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط