اگع بعضی وقتا از دستشون عصبانی میشم بخاطر خودشونه ولی باز

اگع بعضی وقتا از دستشون عصبانی میشم بخاطر خودشونه ولی بازم دوسشون دارم💖((:
دیدگاه ها (۲۹)

حققق😂

(:

منه زود رنج هعیی🗿💔

بلع بلع کاملا صحیح(:

بعضی وقتا پورش بعضی وقتا آمریکایی بازم😉🇺🇸

بعضی وقتا جوری حمایت میشم پشمام میریزه /: #demon_slayer

بعضی وقتا به خودم میگم مجبور نیستم تظاهر کنم خوبم ، ولی بازم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط