هعی.....زخم خوردم💔🥺😭😭😭😭😁🤣🤣

هعی.....زخم خوردم💔🥺😭😭😭😭😁🤣🤣
دیدگاه ها (۱۲)

حیحححح😁🤣😈

بچه ها اگه شما می‌خواستین خودکشی کنین چجوری خودکشی میکردین؟

اینوو منمممم می‌دونم ولی شمام بگین😁😊

هعی.....دقیقا🥲🙃🫠

از کسایی زخم خوردم که یه مدت بهترین دوستام بودن:)))))

دقیقا همینجوری هستم یکی از اخلاقای خوبی دارم که خیلی بده چون...

منم که فقط بیدارم درد و نفرینهعی هعی آراسته هعی عمیق هعی آرا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط