raha640 46968416

دیدگاه ها (۰)

انتظار زجرآورترین چیزی است که خداوند به بشر داده است و تمام ...

اخه چرا 😭

باران کمی آهسته تر ، اینجا کسی در خانه نیستمن هستم و تنهایی ...

هعییییی😭🙂‍↕️

وقتی یه زن دهه هشتادی داری:🤣😔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط