میشه فقط خودم نگات کنم؟؟؟؟؟

دیدگاه ها (۲۴)

الهی فدای اون چشای خشگلت بشم!!! که نمیدونی آرزو چیه؟؟؟

بپرسید؟!؟!؟!؟

من گرفتار و تو در بند رضای دیگرانمن ز درد تو هلاک و تو دوای ...

ای وای ازین جماعت مرده پرست!!!!!

نرو بزار نگات کنم🎙امید

باید راجبشون نگات کنم😍💘 #لایک#و#بازنشر#فراموش#نشه❤️ پیج استو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط