سرما خوردم مثل سگ ۲روزم مدرسه نرفتم دارم میمیرم احساس میک

سرما خوردم مثل سگ ۲روزم مدرسه نرفتم دارم میمیرم احساس میکنم ☺️🖤
دیدگاه ها (۳)

به نام خدا ویل 🫠

تا اموزش های دگر بدرود🤡

واقعا از ته دلم ازش ممنونم که کودکیمو ساخت روحش شاد:))🖤

فکر کنید یکی از کراشات با کسی که ازش متنفری استوری بزاره چه ...

چرا قلبم درد میکنه؟احساس میکنم دارم میمیرم

بدنم داغ شده مثل اتیش احساس میکنم دارم میمیرم از گرما

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط