جواب همیشه گیه مادرم 🫤🫤🫤🤣

جواب همیشه گیه مادرم 🫤🫤🫤🤣
دیدگاه ها (۴)

اگه لایک نکنی یعنی خندیدی😁😂

یاد این دوران بخیر😂😂

🤣🤣

بازم رسول😁

خب راست می گیه

حس ششمم میگه پسره گیه و( البته که من خودم فوجوشی هستم)

هرکی لایک نکنه گیه 🏳️‍🌈💏👨‍❤️‍👨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط