فردوسی آرام بخواب زیرا که ما بیداریم

دیدگاه ها (۰)

زندگی بالا و پایین دارد گاهی سخت گاهی آسان پس دوام بیار

اگه رویای خودتو نسازی یکی استخدامت میکنه تا....

به خدا

وطنم…:)

ما هنوز بیداریم🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط