من ک رفتم.....!🤍

من ک رفتم.....!🤍
دیدگاه ها (۰)

اخه خیلی کاملی....🥲🤍

خوشبختی یعنی خدا بهت یه دختر بده....🤍

نگرانت شدم...🤍

درخواستی

آهنگ جدیدش...اره من رفتم ک رفتم :)))

خیلی بد به ....ف....ا....ک.... رفتم چرا آخه چرا ولم کردی؟

cry

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط