من اصلا حسودی نمیکنم

دیدگاه ها (۱)

حقیقت تلخ

حالم خوبه(:

نزدیکش شی حسودی نمیکنم میام خودتو....🗣️

اصلا آدم حسودی نیستم 😂😏

نه بابا من و حسودی منظورت چیه اصلا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط