به بزرگی نه تنها تهران به اندازه ی آسمان دلم برات تنگه...

به بزرگی نه تنها تهران به اندازه ی آسمان دلم برات تنگه.....♡♡
دیدگاه ها (۰)

چرا فکر میکنین خانواده ی من خیلیییییییییییییی خوبه؟؟؟؟

جای زیباییست مگه نه؟؟☆☆

قوی شدن تو راه بدست آوردن اون دل دوست داشتنیت♡♡

منم دفترچه مرگ میخوامممم مرسی که دنبالم می کنین♡♡

دلم من واست تنگه؛ اندازه یه تهران...:)

دلمم واست تنگهاندازه تهران...ممنون میشم فالوم کنید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط