نامه ای به ارزوهام ببخشید 🚬💔

نامه ای به ارزوهام ببخشید 🚬💔
دیدگاه ها (۰)

میدونم نباید باشم ولی اگه نیازم داشتی من هنوزم اینجام🚬💔

زخم عمیق قلبمی🚬💔

دلم میخواد خودمو بغل کنم و بگم تو چقد گناه داری لعنتی🚬💔

سلامتی دخترای بامرام🥀🖤

خودم-ماشینم-ارزوهام-اون

یکی از ارزوهام؟لپای این بشر رو بکشمم🤏

نامه ای به عزیزترینم....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط