بابا باریکلا-
بابا باریکلا-
حاجی حس میکنم برا اوسیم ابرو نزاشتم🗿
اول که فمبویش کردم🗿
بعد یهو اصن یجوری شد- (furry🥀)
بعد لباس مید دادم بش_
بعد درانک فلیکس رو اختراع کردم_
بعد با نصف تاریخ شیپش کردم_
الانم که رقص نودل_
عالیه
خوشحال باشین که اوسی من نیستید
(از لبخندش تو فیلم معلومه داره عر میزن_)
حاجی حس میکنم برا اوسیم ابرو نزاشتم🗿
اول که فمبویش کردم🗿
بعد یهو اصن یجوری شد- (furry🥀)
بعد لباس مید دادم بش_
بعد درانک فلیکس رو اختراع کردم_
بعد با نصف تاریخ شیپش کردم_
الانم که رقص نودل_
عالیه
خوشحال باشین که اوسی من نیستید
(از لبخندش تو فیلم معلومه داره عر میزن_)
- ۲.۳k
- ۰۶ مهر ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۲۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط