| امکان نداره entp باشی |

✛𝙣𝙚𝙬 𝙚𝙙𝙞𝙩/𝙥𝙤𝙨𝙩✛
.
𝙨𝙤𝙣𝙜:?
.
بلی بلی...تایپم
دیدگاه ها (۸۷)

|چجوری پوستت انقدر نرمه|

|mycroft and Albert|

| bat man |

| حس کردم دارم بالا میارم |

باشه تو یه entp ولی امکان نداره اونقدر دلقک باشی-من تو مایکت...

تایپم: enfjشیپام: infp, istj, istp, entp

امکان نداره نداشته باشی!!!!🐺☆✮〰 〰☆✮🐺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط