بازم اشکای چشمام

دیدگاه ها (۲۱)

نشی غریبه با دلم جز ط کسی رو ندارم

من دلم میخواست دلبر من دلبر بود

آخه گل خودمی

من واست در به درم

اشکای من میریخت چه کودکانه....

یاد اشکای من بیوفت ....😅

وایی فقط اشکای فادیمه امم🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط