فردا کارناممو میدن 😍💔
میدونی من که امتحانامو با چت جی پی تی زدم خو ولی بعضی هاشون بود که خود معلم نمره میداد و عام-
اینارو ولش استرس دارم شدید
شاید کارتون خواب بشم
ولی من به ۲ تا درسم اطمینان دارم یکیش ادبیات بود یکیش مطالعات که هر دو بدون مسمتر ۱۹ ت ۲۵ شدم 😍
اونم با تقلب های مامانم
قرآنم ریدس فک کنم
فوقش تو کوچه میخوابم
اینارو ولش استرس دارم شدید
شاید کارتون خواب بشم
ولی من به ۲ تا درسم اطمینان دارم یکیش ادبیات بود یکیش مطالعات که هر دو بدون مسمتر ۱۹ ت ۲۵ شدم 😍
اونم با تقلب های مامانم
قرآنم ریدس فک کنم
فوقش تو کوچه میخوابم
- ۷۸۶
- ۰۷ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط