اینا رو اذیت نکنید🥺💔

اینا رو اذیت نکنید🥺💔
دیدگاه ها (۲۶)

به چشای من ساده ی بی کس تنها داری میخندی💔🥺#مرتضی_پاشایی

بعضی موقع ها دوست داشتن و عشق معنیش رسیدن نیس بعضی‌موقع ها ه...

#فاطیما #دابسمش

من که این همه دروغ ترو باور کردم🥺💔

😭😭😭بچم رو اذیت نکنید

منو اذیت نکنید من دلم از همه شکسته بدترش نکن

ابهت دارن اینا نکنید😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط