:)

:)


منم وقتی دوستیمون سه نفره بود اون دوتا دوستام همش باهم بودن💔🙃
یعنی یه جورایی من نقش خدمتکارو داشتم💔
دیدگاه ها (۲۰)

همچنان این

💔💔💔

ست کربی 💗💗

استوریم

همیشه وقتی تو رو راهی گیر میکنم بامشورت دوستام وارد یه سه را...

یه سوال فقط من از دوستی سه نفره ضربه خوردم یا شما ها هم همین...

دلباختم شدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط