اگه میگم تخس و یه دندم لفظ نیس ((مدلمه))🙂🎧

اگه میگم تخس و یه دندم لفظ نیس ((مدلمه))🙂🎧
دیدگاه ها (۰)

کاش میشد برم جایی که بتونم مثل این بچه فریااااد بزنم :)🖤🥲

تیکه هایی از قلبم حالتون خوبه؟🖤🥲

مشکل اینجاس اگه متوجه هم بشن قبول نمیکنن🖤🥲

زنده پیدام نمیکنه✋🖤

سطل رنگ آبی

احساس میکنم پروف خوب نیس اگه اوکی نیس بگین اون یکیو بزارمادی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط