یعنی بین ۱۵۰ نفر ده نفر نیستن که پستام رو لایک کن؟🤨

یعنی بین ۱۵۰ نفر ده نفر نیستن که پستام رو لایک کن؟🤨

_ سوال زیبایی بود کسی می‌تونه جوابش رو بگه؟
دیدگاه ها (۲)

مری سوییت

بچه ها ازتون ناراحت شدم آخه چرا پستام رو لایک نمی کنید اولا ...

حس من به شما هایی که پستام رو لایک می کنید 💋💓

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط