چیت بود من فکر میکنم چیت نبود

دیدگاه ها (۳)

ببین دیگه وضع خرابه

آرزو میکنم همه کالاف پلیر ها گوشی خوب گیرشون بیاد

به این میگن پلیر

دقیقا منم

چیت باشم؟:)

چیت باشم؟🙃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط