'𝐈 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐭𝐞𝐱𝐭 𝐭𝐨 𝐞𝐱𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬 𝐦𝐲 𝐦𝐨𝐨𝐝...;!'

༺ ـــــــــــــــــــ ༻
#دپ
#غمگین
#دخترونه
༺ ـــــــــــــــــــ ༻
دیدگاه ها (۶)

𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐛𝐞 𝐬𝐚𝐝 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠

'𝐈 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐭𝐞𝐱𝐭 𝐭𝐨 𝐞𝐱𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬 𝐦𝐲 𝐦𝐨𝐨𝐝...;!'

'𝐈 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐭𝐞𝐱𝐭 𝐭𝐨 𝐞𝐱𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬 𝐦𝐲 𝐦𝐨𝐨𝐝...;!'

𝐈 𝐥𝐢𝐯𝐞 𝐛𝐲 𝐦𝐲 𝐨𝐰𝐧 𝐫𝐮𝐥𝐞𝐬

بعضیا..........

زندگیم:

#دپ#غمگین#موزیک#پینترست#عاشقانه#میکاپ#طنز#گنگ#سیاه_سفید#متن#...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط