بچه ها دوباره برقامون رفت :(

بچه ها دوباره برقامون رفت :(
چرااا آخه :(
مال شماها هم رفته.؟
U・ェ・U
دیدگاه ها (۷)

امروز دو بار برقمون رفت بعد تازه هر دو بار دو ساعتو نبیم (ف...

بگویییید

از صدای یائه میکو خیلی خوشم میاد ฅ՞•ﻌ•՞ฅ𓆝𓆟𓆜𓆞𓆝𓆟𓆜𓆞𓆝𓆟𓆜𓆞𓆝𓆟𓆜𓆞

منم این چالشو رفتم :) (ฅ•.•ฅ)ﻌﻌﻌ♥️

پس زمینه U^ェ^U

بنظر من که هم ایران و روسیه خوب بود.

دوباره برقامون اومد😍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط