من مشکل اعصــاب ندارم🤷🏻‍♀️...

من مشکل اعصــاب ندارم🤷🏻‍♀️...

مشکل اعــصاب منو داره🤡🎀
دیدگاه ها (۰)

شاید شدنی نباشه.... 🎶اما تو قلبم یه جاایی واست امنه همیشه🙂

من هــنوز یادتم ولــی مغروری حـیف•••🖇🖤

پیر تریـن جوونای، این کره ی خاکی... 🖤🥺

نوموخوااااااااااام🫤🤧

کاری با اینکه یونتان بود ندارم.... اونکه میدونست تانی مشکل ت...

باسگ هاهم مشکل داره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط