ramin_tajangi1997 80171972

دیدگاه ها (۱)

تو خواب بدخوات میشم بدترین کابوس. اینجاشو کُردی میگم شیتدم و...

رفتی شدم من درب و داغان... 💔

برماهرچی گذشت،مقصر قلبمان بود...#رامین_تجنگی #عشق_موتور #خوا...

😂😁

اصلا هیچ کدوم شبیه بهم نیستن🤣🤣🤣

@korean_2026

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط