چرا همه‌ی آهنگ های من معنی منحرفانه داره 🤣😅

چرا همه‌ی آهنگ های من معنی منحرفانه داره 🤣😅
دیدگاه ها (۱۸)

من ثابت نام کنم بایییی 🤝

آقا ما با کیوتا کار نداریم 🤣

خشنم دوست داره برادر 😅

آقا ولی برادر حق مینوازد

اوووه چه قشنگه اهنگش

میگم 😢

بهترین و بزرگ ترین گروپ با رول بلک پینکپینک انجلز هستاسم گرو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط