هر آدمی داره با غمی زندگی می‌کنه:)

هر آدمی داره با غمی زندگی می‌کنه:)
#شغال
دیدگاه ها (۲)

ولی پایان خوبی داشتیم....#بچه_مهندس

اوخییییی ❤️#پایتخت

کاش نگات زیرنویس داشت...#میکس_سریال

میگی دوسم نداری خوب نداررررر😂💔#از_یاد_رفته

غمی که این کلیپ داره....

یادت باشه الان غمی که بی حساب ، به زندگی دیگران میدی... خیلی...

همچین ادمی تو زندگی داری؟!🥹✨️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط