سالها منتظر این هستی که یکی بیاد و حالت رو خوب کنه ، از خ

سالها منتظر این هستی که یکی بیاد و حالت رو خوب کنه ، از خواب بیدار شو
ادم که منتظر خودش نمیمونه ⁦◉‿◉⁩
دیدگاه ها (۰)

توقع داشتن یه رنجه ⁦༎ຶ‿༎ຶ⁩

کدوم بگین

⁦(◠‿◕)⁩

⁦┏(^0^)┛⁩

بعضی وقتا فقط موزیم حالت رو خوب می کنه

خوب رو شو کم کرددددد اگه ارمی هستی فالو کن بدردت میخوره

از خواب بیدار شو'ایتاچی'خیلی این جمله رو دوست دارم...جز ۵ جم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط