من جای باباش بودم زنده اش نمیزاشتم😯😯

من جای باباش بودم زنده اش نمیزاشتم😯😯
دیدگاه ها (۶)

واقعا هم نفهمه🤦‍♀️😅

زندگی هرگز نمی تواند کامل باشداما همیشه می‌تواند زیبا باشد!!...

#جذاب #جـمیـݪ‌_رائـع_‌روعــہ‌_ابــداع

😐🤣من دیگه حرفی ندارم #بامزه

نائب الزیاره تموم عاشقان بودم چنگ میندازه به دل زیارت با غمی...

شاید در جهان دیگری به جای زنده ماندن زندگی کردیم.

شاید در جهانی دیگر به جای زنده ماندن زندگی کردیم:(

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط