✲ ساعت برنارد رو می خوام... :)

دیدگاه ها (۰)

✲ هیچ بهونه ای ندارم ، من تنهای تنها بودم... ⌚⏳

✲ وقتی نت موسیقی مجبور به شنیدنت میکنه... :)

✲ بعضی وقتا یکی باید بهت تلنگری وارد کنه که تورو به خودت بیاره... 🤍🦢

✲ این خودتی که سرنوشتتو رقم میزنی...

می خوام زندگی کنم دردناکتره...💔💔

اوخیییی 🥺🥹

هعیی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط