خدایی جایی که رفیق باشه قلیون و... هم باشه دیگه غم معنا

نداره
دیدگاه ها (۰)

خدایی تو همچین جایی فقط هایده .حمیرا و معین باید گوش

وردیغیم رای حلال اولسون کیشی...

فکر نکن ..بسپار به خودش...

اللهم ارزقنا حرم

ساده ولی پر معنا..... دیگه آی هوشینو ای وجود نداره

به امید آزادی جمعی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط