یادته شبا عینِ عاشقا منو تو تنها غرق هم بودیم اصلا نمیشدی

یادته شبا عینِ عاشقا منو تو تنها غرق هم بودیم اصلا نمیشدیم از هم جدا از یادم نمیری از خواب و قرص دوا
دیدگاه ها (۰)

😂😂😂

اینم واسه دلشکسته هابجز خودم😂

بچمممم ⇠نامی بچم کلا رو خوابش حساسه مخصوصا بعد از سربازی م...

شب بخیررررررر...(خواستم زود بخوابم چرا همش بعد شش و نیم عین ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط