ادیت که رفیقم واسههههه یک فروردین برای من زده آخه برادر م

ادیت که رفیقم واسههههه یک فروردین برای من زده آخه برادر من یک ماهه دیگه تولدمههههههههههه😂😂💔

میدونم زشتم ببخشید:)
دیدگاه ها (۱۷)

آخرین باری که بغلم کرد فکر کنم دو یا سه سالم بود🤣💔

هعی 😃

مامان همه اینارو مدیون کوکی هاااا

ببین فرزندم تو از درگاه خداوند منحرف شدی😂😂😂

ادیت اول💓💫میدونم خیلی بده😭ولی خوب دیگه تو ماشین وسط سفر ادیت...

تقدیمی برای ایشون:@kawaie.1 ببخشید که ریدم و میدونم خیل افتض...

مانیکس وید. سه تفنگدار

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط