عاشقانه ها

خیلی از ماها مدت ها پیش مردیم!
تو سکوتی که هیچوقت، هیچکس،
هیچ‌جوره درکش نکرد.. :)


مرسی ک لایک میکنی قربونت برم..قلب منید 😍🤗🙃💙
دیدگاه ها (۰)

عاشقانه ها

عاشقانه ها

عاشقانه ها

عاشقانه ها

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط