زندگی زندگیه با بد و خوبش...

زندگی زندگیه با بد و خوبش...
دیدگاه ها (۰)

از خودت با ارزش تر نداریمراقب خودت باش❤️

سلامصبح قشنگتون بخیرررر و شادیالهههههی حال دلتون خوب دوستان ...

حرفاش قشنگه و قابل تأمل 👍😔

روزتون پر انرژی 😊💪کپی👈🚫

توبودی فقط که وقتی حالم بد خوب خوبش میکردی نفسم...💔🚬🥀😔

زندگی 🌱حس خوبش تقدیمتون♥️ #لایک_فالو_کامنت_یادتون_نره #بازنش...

این زندگی خیلی زندگیه گوهیه دلم میخواد الان ۲ سالم بشه🤡🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط