دوستان دیگه نمیدونم باید چی بزارم تنها حرفم اینه منتظر پ

دوستان دیگه نمیدونم باید چی بزارم تنها حرفم اینه منتظر پست بعدی باشید
دیدگاه ها (۱)

فکر نکنم مامانا اینجوری باشن! مامان کیا اینجوریه؟

این واسه کسایی که منو فالو دارن نه کسایی که فالو ندارن فقط د...

هرکی تولد رو دیده قطعا پشت صحنه رو هم میخواد

کیا واقعا اینطوری هستن؟؟

سلام

بچه ها ی پست قرار شب بزارم منتظر باشید..

آخرین پست با این وایب 🪷منتظر وایب بعدی باشید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط