چرا گریه میکنی اون فقط ی دایناسوره..

چرا گریه میکنی اون فقط ی دایناسوره..
ولی اون دایناسور....
تلخ بودنش اینکه بر اساس واقعیته🔪✨😭
دیدگاه ها (۴)

بریم؟!.. ولی خنده تلخ سولییییییی🔪✨

صداششش>> کراش جدیدم ببیند

کلمات ادم میکشن...

کلمات ادمو خورد میکنن کاری میکنن ک کل فکرش بهم بریزه همه چی ...

شرمنده واسه ی مسخره بودنش😅🤣با فالوت خیلی خوشحالم میکنی❤

چرا گریه میکنی؟ اون فقط یه بازیه سادست! اما اون بازی :🫠💔🥀#ge...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط