واکنشی که نشون میزنم: اه اه اه چندشششش😑

واکنشی که نشون میزنم: اه اه اه چندشششش😑
در ذهنم: منم از اینا موخوام خبببب🤧😔😫
دیدگاه ها (۳۳)

وااااایئیییییییی من یه خاطره دارم از این اصلا سمممممم و جالب...

در انتظار یکی از دوستام که انجا شه و جوابمو بده

عزیزکمو فالو کن وگرنه کونت میزارم

خدایاااااا منم از اینا موخوام🥺#حس_خوب #نی_نی

حس گوجو رو اون لحظه درک میکنم منم بعد چند سال رفیق صمیمی دو...

ستارگان فراموش شده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط