یه فرند که برای همدیگه پست بزاریم صمیمی بشیم ، سرد نباشه

یه فرند که برای همدیگه پست بزاریم صمیمی بشیم ، سرد نباشه ؟
دیدگاه ها (۵۷)

من ازینا میخوام...

مخاطب نداره

بیاین به نظرات همدیگه هیت ندیم و به هم احترام بزاریم تا دنیا...

یه چند تا پست مثبت ۵۰ بزاریم؟🤣🤣🤣🤣

دیگه برای پرسپولیسی ها هم یه چیزی بزاریم دیگه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط