خب سلامح😝✨️
خب سلامح😝✨️
چطورید؟🤓💪
میت ده آرتیست قبلی رو دوست نداشتم دوباره زدم☝️🥹✨️
بریم برای بیو🤭🎀
اسم؟ مریم🤏🎀 (همون سانی صدام کن_)
فامیل؟ به تو چه فضولی؟🥹✨️
سن؟ ۱۱ (نینی کوشولو_🤏🐥✨️)
محل زندگی؟ اهوازح🥰🥀
اصلیت؟ دزفولیح☝️🤓
اوسی هام؟ زیادن....
سانی
هیدویی
سایا
رین
آمیکو
آکانه
کیوکا
لایرا
استار
(شاید باورتون نشه ولی بقیه رو یادم نی_💔)
انیمه های مورد علاقم؟
شیطان کش
اوشی نو کو
کاگویا شاهدخت کیهانی
خاطرات یک داروساز
آیدل مورد علاقم؟ لیسا🛐
خواننده مورد علاقم؟ بیلی آیلیش🛐
کاراکتر های مورد علاقم؟ اس ۹🥹✨️
تایپ شخصیتی MBTI؟ INFP😝🎀
حیوانات مورد علاقم؟عروس هلندی،خرگوش،روباه☝️🥹✨️
دوستان صمیمیم؟ عسل،ملیکا،اسما
اصلی ترینشون...
روح آبی (آیدیش بیومه)😭✨️
دوستام توی ویس؟ خودتون بگید اگه خواستم بزارم😭☝️✨️
ولی خب اگه نزاشتمتون هم ناراحت نشید💢
دین بنده؟ اسلام🤭🎀
بستگان؟
مامانم🤓
بابام🤓
داداش بوزورگم🤓
نبات داداشم کوچلوم🤓(اون فقط یک پرندس سانی آدم باش_💔)
لقبام؟ مری،میی،سانی،خاله سانی☝️🤓
درباره ی منح؟
موهام فرفریه☝️
قدم یکم کوتوله اس☝️
عاشق شیر کاکائو ام☝️
یه عروس هلندی دارم اسمش نباته☝️
هزار تا پرنده داشتم اول جوجه گرفتن برام بچه بودم ازشون میترسیدم اسم یکیشون طلایی بود چونکه طلایی بود اونیکی هم که قهوه ای بود اسمش قهوه ای بود(محشرع) بعد که اونا رو داد بابام به همکارش برام دوتا مرغ عشق آورد اسم آبیه ابرک و اسم سبزه سبزک بود (عالیع) بعد هم که داد همکارش همکارش هم در قفس رو باز گذاشته بوده هردو پریدن رفتن. بعد هم یک جوجه بلبل آورد برام که به گفته ی خود بابام گربه میخواسته خود بلبله و خواهر یا برادرش رو بخوره خودش و همکارش نجاتشون دادن یکیش رو بابام آورده اونیکی هم همکارش برده بعد اسم بلبله رو گذاشتیم کلوچه(بینظیرع) بعد الان خونه ی مامان بزرگمه (بس کن سانی_🥀) بعد هم نبات رو آورد که یک عروس هلندی از نزاد لوتینوئه☝️🤓
من اسپایدرمنم_(سانی آدم باش_🥹💔)
دیگه چیزی نی بگمح🥹🥀
خب دیگه برید خونتون😝
بای✨️
چطورید؟🤓💪
میت ده آرتیست قبلی رو دوست نداشتم دوباره زدم☝️🥹✨️
بریم برای بیو🤭🎀
اسم؟ مریم🤏🎀 (همون سانی صدام کن_)
فامیل؟ به تو چه فضولی؟🥹✨️
سن؟ ۱۱ (نینی کوشولو_🤏🐥✨️)
محل زندگی؟ اهوازح🥰🥀
اصلیت؟ دزفولیح☝️🤓
اوسی هام؟ زیادن....
سانی
هیدویی
سایا
رین
آمیکو
آکانه
کیوکا
لایرا
استار
(شاید باورتون نشه ولی بقیه رو یادم نی_💔)
انیمه های مورد علاقم؟
شیطان کش
اوشی نو کو
کاگویا شاهدخت کیهانی
خاطرات یک داروساز
آیدل مورد علاقم؟ لیسا🛐
خواننده مورد علاقم؟ بیلی آیلیش🛐
کاراکتر های مورد علاقم؟ اس ۹🥹✨️
تایپ شخصیتی MBTI؟ INFP😝🎀
حیوانات مورد علاقم؟عروس هلندی،خرگوش،روباه☝️🥹✨️
دوستان صمیمیم؟ عسل،ملیکا،اسما
اصلی ترینشون...
روح آبی (آیدیش بیومه)😭✨️
دوستام توی ویس؟ خودتون بگید اگه خواستم بزارم😭☝️✨️
ولی خب اگه نزاشتمتون هم ناراحت نشید💢
دین بنده؟ اسلام🤭🎀
بستگان؟
مامانم🤓
بابام🤓
داداش بوزورگم🤓
نبات داداشم کوچلوم🤓(اون فقط یک پرندس سانی آدم باش_💔)
لقبام؟ مری،میی،سانی،خاله سانی☝️🤓
درباره ی منح؟
موهام فرفریه☝️
قدم یکم کوتوله اس☝️
عاشق شیر کاکائو ام☝️
یه عروس هلندی دارم اسمش نباته☝️
هزار تا پرنده داشتم اول جوجه گرفتن برام بچه بودم ازشون میترسیدم اسم یکیشون طلایی بود چونکه طلایی بود اونیکی هم که قهوه ای بود اسمش قهوه ای بود(محشرع) بعد که اونا رو داد بابام به همکارش برام دوتا مرغ عشق آورد اسم آبیه ابرک و اسم سبزه سبزک بود (عالیع) بعد هم که داد همکارش همکارش هم در قفس رو باز گذاشته بوده هردو پریدن رفتن. بعد هم یک جوجه بلبل آورد برام که به گفته ی خود بابام گربه میخواسته خود بلبله و خواهر یا برادرش رو بخوره خودش و همکارش نجاتشون دادن یکیش رو بابام آورده اونیکی هم همکارش برده بعد اسم بلبله رو گذاشتیم کلوچه(بینظیرع) بعد الان خونه ی مامان بزرگمه (بس کن سانی_🥀) بعد هم نبات رو آورد که یک عروس هلندی از نزاد لوتینوئه☝️🤓
من اسپایدرمنم_(سانی آدم باش_🥹💔)
دیگه چیزی نی بگمح🥹🥀
خب دیگه برید خونتون😝
بای✨️
- ۶۱۹
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط