دلتنگ که باشی...

دلتنگ که باشی...
دیدگاه ها (۰)

🥺😥

رفیقم خوبش خوبه

صبرمیکنم ...

🥺😢

دلتنگ که باشی دل نفهم ترین عضو بدن میشود💔😔😭😭😭💔😭😭😭

دریانمیدانم از دلتنگی عاشق ترمیا از عاشقی دلتنگ تر!فقط میدان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط