خستم اما هنوز تو رو دلیلی برا زندگی میدونم :)))

خستم اما هنوز تو رو دلیلی برا زندگی میدونم :)))
دیدگاه ها (۲)

همه دارن تنهام میزارن خنده داره نه؟..... . . . . :))))

نزدیک اطرافیانم نشین چون دیگه زنده بودنتون با خداست....بعضی ...

:)))

هعییی همه رفتن

از زندگی کردن تو دنیای واقعی خستم🙃

قسمت اخر تاسیان رو قسمت آخر زندگی خودم میدونم:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط