وایسادم

وایسادم
دیدگاه ها (۱)

آدما ذاتشون کثیفه مث هوا تهران

حق

سرتو بالا بگیر

پای هرچی وایسادم.....

من سر سلام اولم وایسادم..........

به منی که تو روش وایسادم اگه پشتت بدتو گفت هرکی !

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط