همه احساسات قابل درک هستن واقعا ؟

همه احساسات قابل درک هستن واقعا ؟
دیدگاه ها (۰)

لطفا خواهشششش گمشووووو تنکیووو😊

میشه گفت شما هیچوقت نیستین البته تا وقتی که خودم پیام ندم ول...

هعی

به مدت ۷ روز تعلیق شدم هه فشار چی🗿

واقعا نمیتونم درک کنم........

من به خودم اجازه گریه میدم چون اشک‌ها نشان‌دهنده‌ی عمق احساس...

اهم واقعا درک میکنم 🗿

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط