زن و بچه

واقعا خیلی پر غصه است فیلمش. من خودم خیلی گریه کردم. ولی واقعا یه شاهکار زیبا بود.
دیدگاه ها (۰)

شیما...

کتاب...

مو های مشکی...

بچه ها توی فیلم خانواده ی پر سر و صدا یه فیلمش میرفتن اسکاتل...

ولی خدایی من سر این فیلم هم خندیدم هم گریه کردم حتما فیلمش و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط