روی قبرم بنویسید.........

روی قبرم بنویسید.........
#کلیپ_غمگین
#کلیپ
#غمگین
#غم
#تنهایی
دیدگاه ها (۲)

خیلی بچه‌ بودیم.......#کلیپ_غمگین #کلیپ #غمگین #غم #تنهایی

ببین من حوصله.......#انگیزشی #گنگ #سیگما

نه نای موند هست.....#کلیپ_غمگین #کلیپ #غمگین #غم #تنهایی

یک جمله از آقای (مار🐍)#کلیپ_غمگین #کلیپ #غمگین #غم #تنهایی

..................#کلیپ #کلیپ_غمگین #غمگین #غم #تنهایی

.........#کلیپ_غمگین #کلیپ #غمگین #غم #تنهایی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط