قلبم1<<<

دیدگاه ها (۰)

ماه،بارون،موزیک3<<<

هنوز میخندم بخاطر اینکه دیوونم:|

من ساعت۳صبح؛!

فقط افلاینم:)البته اگه برات مهم باشه که نیست:|

قلبم قلبم💔/: #تکست_عاشقانه #اهنگ

جات وه ناو قلبم بی:) قلبم شکانی❤️‍🩹

هنوز بوتو میده قلبم قلبم قلبم 😔الان تنهاترازقبلم قبلم قبلم 💔...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط