ببخشید اگر ناراهته تون کردم من امشب رفتنی یم

دیدگاه ها (۱۲)

با خاتراتت میزنم رگمو

مامانی فدات شم ببخش بخاتر همه چیز

ببخشید که خوشگل نیستم...ببخشید که اونی که میخای نیستم...ببخش...

👇ببخشید که بابت پستام ناراحت تون میکنم یا پست های خوبی نمیزا...

ببخشید زیاده روی کردم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط